На весь асортимент обладнання інтернет-магазину SAVE.COM.UA діє офіційна гарантія від виробника, яка може бути строком від 3-х місяців до 2-х років, залежно від виробу, фірми виробника та інших факторів (точний рядок дивіться на картці товару у полі "Гарантія" або уточнюйте у менеджера при замовленні).
Ми цінуємо своїх клієнтів і гарантуємо кожному найвищу якість продукції, яку надаємо, але, на жаль, техніці властиво виходити з ладу з різних причин, чи це заводський шлюб, неправильні умови експлуатації або щось подібне. У всіх випадках, гарантійних та негарантійних, ми надамо Вам якісні послуги з усунення несправностей або замінимо товар на новий, якщо ремонт буде недоцільний або його термін перевищуватиме встановлені законодавством рамки.
Які випадки вважаються гарантійними?
Гарантійним є будь-який випадок, коли обладнання вийшло з ладу не з вини користувача! Тобто:
- встановлення, налаштування, експлуатація та обслуговування обладнання виконувалося у суворій відповідності до інструкцій виробника;
- дотримувалися всіх правил і вимог щодо безпечної роботи з обладнанням;
- не виконується жоден із випадків, які вважаються не гарантійними (дивитися нижче).
Для отримання гарантійного ремонту Вам необхідно:
- заповнити заявку на ремонт обладнання, де у полі «Несправність» максимально детально описати причини несправності та ситуації за яких вони сталися;
- зв'язатися з нашим менеджером за будь-яким із зазначених контактних телефонів ;
- надати гарантійний талон та чек на обладнання (видається при купівлі);
- передати обладнання до нашого сервісного центру (у чистому вигляді, без встановленого пароля – якщо це можливо).
Як передати неробоче обладнання до сервісного центру?
- привезти особисто (адресу та час заздалегідь погоджуйте з нашим менеджером);
- надіслати через будь-яке відділення транспортної компанії «Нова Пошта» (адресу одержувача заздалегідь погоджуйте з нашим менеджером);
Зверніть увагу! Оплата послуг транспортної компанії здійснюється відправником!
Після надходження обладнання до сервісного центру наші фахівці проводять діагностику, визначають причину поломки та дотримання умов експлуатації для проведення гарантійного ремонту. Ремонт вважається не гарантійним та платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або за відсутності необхідних документів на гарантійний ремонт (заповнений гарантійний талон та чек на купівлю).
Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але у будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
Важливо! Обов'язково подбайте про збереження даних та конфігураційних налаштувань перед здачею обладнання, самостійно зробивши резервні копії даних та налаштувань, оскільки при деяких видах робіт втрати інформації не уникнути.
Як отримати обладнання після проведення ремонтних робіт?
Після завершення ремонтних робіт з Вами обов'язково зв'яжеться представник сервісного центру та повідомить про готовність обладнання. Забрати відремонтоване обладнання можна самостійно з сервісного центру, або ми надішлемо його на вказану Вами адресу через відділення транспортною компанією «Нова Пошта».
Зверніть увагу! Оплата послуг транспортної компанії здійснюється отримувачем!
Якщо обладнання не забрали протягом 10 календарних днів з дати оповіщення клієнта про завершення заявки (за SMS, телефонним дзвінком або e-mail), сервісний центр має право надати рахунок клієнту за зберігання обладнання у розмірі 10 грн./добу. Якщо обладнання не забрали протягом 90 календарних днів, то після попереднього повідомлення клієнта (за SMS, телефонним дзвінком або по e-mail), сервісний центр може розпорядитися цим обладнанням на свій розсуд. У разі всі претензії з боку клієнта не приймаються!
Випадки, при настанні яких гарантія на обладнання вважається недійсною!
- минув термін гарантійного ремонту, що передбачений виробником (відлік йде з дня купівлі обладнання та діє протягом періоду, що передбачений виробником та прописаний у гарантійному талоні);
- відсутність необхідних документів для надання гарантійного ремонту (гарантійний талон та чек на купівлю);
- неправильно заповнені або оригінальні документи (гарантійний талон і чек на купівлю);
- відсутність у гарантійному талоні найменування моделі, дати продажу, печатки фірми-продавця та підпису представника фірми-продавця;
- повна відсутність або порушення заводських пломб та серійних номерів виробника на устаткуванні;
- наявність механічних пошкоджень на устаткуванні;
- наявність усередині виробу сторонніх предметів, рідин, комах, бруду тощо;
- наявність слідів втручань, під час виконання ремонтних робіт самостійно, чи представниками інших сервісних центрів;
- наявність несправностей, викликаних внаслідок дії стихії, пожежі або інших зовнішніх впливів та факторів, що знаходяться поза контролем продавця та виробника (викид напруги в електричній мережі вищий за норму, грозу та ін.);
- повне або часткове недотримання правил експлуатації, обслуговування, встановлення, налаштування та транспортування, які прописані у технічній документації на обладнання;
- повне або часткове недотримання правил техніки безпеки під час роботи з обладнанням;
- відсутність захисного заземлення обладнання під час експлуатації;
- пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів та запчастин.
Зверніть увагу! Гарантія не включає усунення дефектів викликаних природним зносом деталей і компонентів обладнання, а також не включає послуги з налаштування, встановлення та обслуговування отриманого обладнання.
Усі послуги з гарантійного обслуговування обладнання надаються відповідно до чинного законодавства України та дотримання всіх прав споживача.
За будь-якої взаємодії з сайтом SAVE.COM.UA (перегляд сторінок, заповнення форм зворотного зв'язку тощо), Ви автоматично погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку та зберігання Ваших персональних даних.